du läser...
Ny - Kanal 5

Ullared – jakten på storsäljaren

Kanal5Svenskarna älskar att shoppa. Förra året handlade 4,8 miljoner kunder för nära 4,7  miljarder kronor – bara på Gekås. I Kanal 5s nya program Ullared – jakten på storsäljaren ger koncernchef Boris Lennerhov hela Sverige chansen att bidra med nästa stora försäljningssuccé.

Gekås är Skandinaviens största varuhus med en omsättning på 5 miljarder kronor dit genomsnittskunden vallfärdar 23 mil enkel väg för att besöka, shoppa och förhoppningsvis göra det stora fyndet i varuhuset. Genom åren har kundernas inköpslistor varit fyllda med klassiker som fryspåsar, strumpor, bakplåtspapper och godis, men även nya flugor som spikmattor, jumpsuits, gångstavar och muffinsjärn har letat sig ner i kundvagnarna och blivit storsäljare. En av dem som alltid är på jakt efter nya produkter till Gekås sortiment är koncernchef Boris Lennerhov och nu  ger han svenska folket chansen att få sälja sin unika produkt på Skandinaviens största varuhus. I varje avsnitt bjuds uppfinnare och entreprenörer till en mässa där de presenterar sin produkt för Boris och hans dreamteam – två inköpare och en testpanel. Testpanelen består av Kjell, Åke och systrarna Gunnel och Maritta, kända från tv-serien Ullared. Slutligen kommer Boris, som allsmäktig domare, välja den produkt som förtjänar en plats på Gekås hyllor och bli en av varuhusets nästa storsäljare.

Premiär i vår på Kanal 5

Annonser

About aom99

radio tv/satellitnyheter

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

Vädret Karlstad

Vädret Stockholm

Kategorier

Arkiv

%d bloggare gillar detta: