du läser...
Ny - TV 4 / Sjuan

Han är Sjuans nya Bachelor

Pär Nilsson, Foto: Daniel Ohlsson

Pär Nilsson, Foto: Daniel Ohlsson

Romantiska dejter, rosceremonier och chansen att finna äkta kärlek. Mannen som kan komma att uppleva en riktig kärlekssaga heter Pär Nilsson. Nu har de tjejer som är nyfikna på Pär möjlighet att söka till programmet.

– Jag skulle beskriva mig själv som en glad och trygg kille från Hälsingland som älskar livet som entreprenör och utmaningarna som kommer med det. Bachelor ska verkligen bli ett spännande äventyr och jag är otroligt förväntansfull. Jag är redo att hitta kärleken, säger Pär Nilsson.

I Bachelor – när leken blev allvar handlar det om att få den där sista pusselbiten att äntligen falla på plats. Pär får chansen att dejta tjugofem singelkvinnor i fantastiska miljöer på en romantisk ö med sol, värme och massor av kärlek. Redan nu kan tjejer som är intresserade av att dejta honom söka till programmet.

Under programserien blir det också tuffa val. Varje vecka hålls en rosceremoni där dramat ställs på sin spets. De kvinnor som Pär vill fortsätta att träffa får en ros, som de kan välja att acceptera eller tacka nej till.

– Jag söker en jordnära, intelligent tjej som jag kan skratta tillsammans med. Jag vill träffa någon som är färdig med singellivet som jag kan dela livet med. Det viktigaste av allt är humor, om det ska vara långsiktigt måste vi kunna skratta, säger Pär Nilsson.

Snabba fakta om Sjuans Bachelor Pär:
Ålder: 32, fyller 33 den 2 mars.
Familj: Mamma, pappa, bror och två brorsbarn.
Yrke: Driver och är delägare i två bolag.
Bor: Uppväxt i Bollnäs, bor i Stockholm.
Drömresemål: Montenegro, Kanada och Japan.
Favoritgodis: Saltlakrits.
Favoriträtt: Älskar kött.
Motto: Du har bara ett liv, lev det!
Gillar: Glada, öppensinnade och raka människor.
Ogillar: Negativitet, koriander och mygg.
Ser helst på tv: The Big Bang Theory, Family Guy och Breaking Bad.
Intressen: Träning, umgås med familj och vänner.

Se mer av Pär och ansök här: www.sjuan.se/bachelor

About aom99

radio tv/satellitnyheter

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

Vädret Karlstad

Vädret Stockholm

Kategorier

Arkiv

