du läser...
Pr - TV 3

PREMIÄR FÖR GYNNINGS NYA MODEPROGRAM

Hjälp! Jag har inget att ha på mig Foto: Eva Edsjö/TV3

Hjälp! Jag har inget att ha på mig, Foto: Eva Edsjö/TV3

”Jag har INGET att ha på mig!”. Känns repliken igen? Då kommer räddningen nu – i form av stiloraklen Carolina Gynning och Li Gadd Dackås. Måndag 22 augusti är det premiär för höstens stora modeprogram: Hjälp! Jag har inget att ha på mig.

Jobbstress, vardagsbestyr eller en kropp i förändring. Orsakerna till att man har prioriterat bort sig själv – och inte minst sin garderob – kan vara många. Längtan efter något nytt är stor, men tiden och orken mindre.

Nu är Carolina Gynning tillbaka i tv-rutan med nya modeprogrammet Hjälp! Jag har inget att ha på mig, där hon och Ellos chefsdesigner Li Gadd Dackås ska träffa kvinnor som av olika anledningar behöver deras hjälp.

I varje avsnitt överraskar den stilsäkra duon en ny deltagare med en rejäl makeover och uppfräschning av garderoben. De bjuder även in till sitt exklusiva showroom för att hitta den perfekta looken för just henne.

– Det känns fantastiskt att göra det här programmet och få hjälpa de här kvinnorna. Det handlar om så mycket mer än bara yta, det handlar om att spegla den som finns på insidan. Vi tar fram det fina med varje kvinna, säger Carolina Gynning.

Hjälp! Jag har inget att ha på mig sänds måndag till torsdag kl 19:30 på TV3, med premiär måndagen den 22 augusti. Programmet görs i samarbete med klädföretaget Ellos.

– Vi är oerhört stolta och förväntansfulla inför programmet. På Ellos tycker vi att mode och att hitta sin personliga stil ska vara lätt och roligt, och det förverkligar Carolina och Li på ett utomordentligt sätt i programmet, säger Ellos marknadschef Mathias Ekström.

About aom99

radio tv/satellitnyheter

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

Vädret Karlstad

Vädret Stockholm

Kategorier

Arkiv

