du läser...
Ny - TV 4 / Sjuan

Här är Talang-juryn

Talang-juryn , Foto: Peter Knutsson / TV4

Talang-juryn , Foto: Peter Knutsson / TV4

Alexander Bard, Karin ”Kakan” Hermansson, David Batra och LaGaylia Frazier är kvartetten som tar plats i Talang-juryn när det är dags att hitta Sveriges nästa stora underhållningsstjärna. Med inspelningsstart i höst finns det fortfarande möjlighet för landets förmågor att söka och få chansen att visa upp sin begåvning för den färgstarka juryn.

Det är ett spännande gäng med starka personligheter och åsikter som tar plats bakom jurybordet när Sveriges alla talanger får chansen att visa vad de går för.

– Vi vill ta Talang till en helt ny nivå och jag är otroligt stolt över vår jury och jag tror både publiken och talangerna har något alldeles speciellt att vänta sig av dem i programmet. Den här gruppen har ett stort underhållningsvärde i sig – de är kunniga, roliga, vassa och bjussiga. Det kommer bli nåt alldeles extra, säger Lotta Andersson, exekutiv producent på TV4.

Tillsammans kommer juryn, med sin gemensamma breda erfarenhet i underhållningsbranschen, ta sig an landets alla hoppfulla begåvningar.

Här är juryn:

Alexander Bard, filosof, författare och musikproducent.
– När jag såg helheten: det världsunika tv-formatet, att TV4 satsar med själ och hjärta, de urtrevliga programledarna, det proffsiga produktionsbolaget och som grädde på moset den fullständigt bisarra jurysammansättningen, så fanns det ingenting annat för Alexander Bard att göra än att tacka ja till jobbet i Talangjuryn. Räkna med mig! säger Alexander.

Karin ”Kakan” Hermansson, konstnär och programledare.
– Det här ska bli så jäkla fett och framför allt spännande och kul. Jag hoppas få se allt på den där scenen. Alltså ALLT. Jag vet att det finns talangfulla människor som kan göra helt sjuka grejer i det här landet och jag vill träffa dem allihop. Och jag tror att de andra jurymedlemmarna och jag har så olika erfarenheter och bakgrunder, vi täcker en hel del, så det kan bli underhållande, säger Kakan.

David Batra, komiker, skådespelare och författare.
– 
Det ska bli väldigt lyxigt att sitta i juryn för Talang och jag uppmanar alla med någon sorts talang att omedelbart söka! Drömmen är någon med riktig multitalang. Någon som åker runt på en hoverboard, sjunger operaarior, slukar eld och samtidigt kastar ut stora bitar av parmesanost till publiken. Det ska dessutom bli kul att hänga med juryn. Kakan, LaGaylia och jag kommer säkert ha det mysigt tillsammans när vi i smyg fnissar åt Alexanders dåliga smak, säger David.

LaGaylia Frazier, sångerska.
– Oh my God! Jag har ju sett mycket på amerikanska Got talent så det känns fantastiskt att få träffa Sveriges bästa entertainers. När jag fick frågan kändes det självklart att tacka ja! Jag uppmanar alla som är nyfikna på att söka att glömma allting ni sett förut – det är bara fantasin som sätter gränserna, jag vill se er passion! säger LaGaylia.

Talang är ett av världens mest framgångsrika tv-format och har hjälpt flera välkända stjärnor att nå toppen, både i Sverige och utomlands. Programmet spelas in senare i höst och kommer ledas av Pär Lernström och Kristina ”Keyyo” Petrushina.

För att söka till Talang:
Gå in på http://www.tv4.se/talang och läs mer eller sök HÄR.

About aom99

radio tv/satellitnyheter

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

Vädret Karlstad

Vädret Stockholm

Kategorier

Arkiv

